Beetje warm!

13 juni 2019 - Karavostasi, Griekenland

Vanmorgen zijn we naar de necropolis van Acheron gegaan. Opgravingen van een soort klooster waar in de tijd van de oudheid met de doden gesproken kon worden. We kregen een rondleiding en met een uur gingen we naar de bron van de rivier Acheron waar we konden raften.

Ondertussen moest er steeds omgekleed wordeomdat de motorkleding erg warm is en het toch een graad of 33 was.

Het ritje van de opgravingen naar het raften was lekker heet. Bij het raften moesten we even wachten totdat er genoeg boten waren. Lekker in het zonnetje!

Het raften klonk spannender dan dat het was. Het was wel een stromende rivier met kleine stroomversnellingen. Met 15 min waren we bij het eindpunt en werden we met een bestelautotje weer teruggebracht naar het beginpunt.

Er was een optie om een kwartier te lopen naar een waterval, maar wij gingen toch voor een terasje in de schaduw. Door het bestelbusje werden we een klein stukje teruggebracht naar een restaurantje aan het water met veel schaduw.

Na deze break zijn we teruggereden naar Perdika, waar we gegeten hebben.

Effe tanken en geld pinnen en terug naar het hotel en onder de douche, heerlijk!