Eindpunt

22 juni 2019 - Tiel, Nederland

Toch nog een afsluitend stukje.

We zijn gisteren rond 15 uur thuis aangekomen. Vanuit Kelbra was het 4,5 uur rijden en met 2 tankstops ging het ritje vlot. Er verschenen op een gegeven moment wel dikke grijze wolken, maar gelukkig ging onze route rechts af. Alleen de weg was een stukje nat, dus dat hebben we mooi gemist, als kiespijn.

Thuis aangekomen de tassen uitgepakt en de wasmachine aan het werk gezet. De motoren zien er niet uit dus dat wordt stevig wassen en hard poetsen, volgende week TT van Assen, dan moeten ze weer klaar staan.

We kunnen terugkijken op een geslaagde vakantie, het was gezellig in Griekenland, alleen jammer van de stortbuien, maar ja, dat heeft niemand in de hand.

Volgende week weer aan de slag, het wordt warm. Wij hebben al een basiskleurtje, dus kunnen we bijbruinen!

Als het goed is willen we volgend jaar weer naar Griekenland en dan waarschijnlijk via Italië,  dat is weer eens wat anders....

Dus, tot volgend jaar.

1. Tante Annie.:
    23 juni 2019
    Jammer he, maar ik vind het ook jammer. Ik heb tegen je moeder gezegd dat Jan en ik weer eens een kopje koffie bij haar komen halen. Ik zal het je vroeg genoeg vertellen zodat jullie mooi over motors kunnen praten. Bij Jan staat de TT ook altijd erg in de belangstelling. Hopenlijk tot ziens in de D.Dekkerstr. Lfs en Gr. Tante Annie.