Wenen

9 juni 2019 - Wenen, Oostenrijk

We zijn om 7 uur vertrokken met een fris temperatuurtje. De rit zou volgens de Tomtom 9.54 u duren. Bij de eerste tankstop bij Venlo moesten de vingers van Martien eerst ontdooien... het was niet echt warm.

Duitsland in en zo'n beetje bij Frankfurt begon het warmer te worden. Het schoot lekkker op. Toch wel prettig dat op zondag vrachtverkeer verboden is.

Onderweg stoppen we bij de laatste tankstelle voor de Ostenrijkse grens. Wat blijkt, hier hebben we 2 jaar terug ook gestaan. Bijna dezelfde plek, de motoren staan nu een paar meter verder naar voren!

We rijden Oostenrijk in, daar hebben we ook geen last van het vrachtverkeer.

De weg slingert lekker, flitspalen hebben ze hier ook uitgevonden, maar Tom weet lekker waar ze staan én ze flitsen van voren! Da's mooi!

Net voor 18 uur zijn we in het hotel in Wenen.

De hotelkamer blijkt een suite te zijn, kompleet met bankstel, 2 televisies, badjassen en slippers. En dat voor 60 euro, da's geen geld! Het ontbijt kostte 32 euro,  de helft van onze kamer!

Het is heerlijk zonnig en een temperatuurtje van 26 graden.

We zwemmen in onze leren pakken. Dus snel de motoren op slot, tas naar boven en onder de douche! Yes!