Blue lagoon

16 juni 2019 - Karavostasi, Griekenland

Vanmorgen, zaterdag, hebben we een ritje gemaakt naar Sivota. In de warme haven werden de motoren op het havenhoofd opgesteld en gingen we, na even wachten, aan boord van watertaxi's.

20190615_094335

We maakten een tochtje langs eilanden en een grot.

20190615_100943

Daarna werden we afgezet bij' de blue lagoon'. Nou dat hadden zo'n 50 anderen ook gedacht. Wij waren al met een hele club, maar in de twee uur dat wij er waren kwamen nog meer bootjes vol met mensen aan...

20190615_114406

o.k. het water was heerlijk, lekker gezwommen en vooral weer opgedroogd, want we moesten met de zwemkleren weer in de broek en jas.

Bij terugkomst in het hotel weer lekker in het zwembad gedoken.

Als je niet van zwemmen houdt, moet je hier niet zijn. Dat is de enige manier om het lijf wat koel te houden.

Na het avondeten was er life muziek, mét zirtaki, bloenen en borden gooien.

Het is grappig om te zien dat, bij sommige nummers, er een bosje Grieken opstaan en gaan dansen. Ze kunnen dan gewoon niet blijven zitten.

Het was een gezellige, lange avond tot in de vroege uurtjes...