We zijn er klaar voor!

28 juni 2015 - Tiel, Nederland

Martien had al een week eerder vrij en heeft de tassen en de motoren reisklaar gemaakt. We hebben vandaag alles ingepakt en het huis wat aan kant gemaakt. Buurvrouw Dini geeft de enige nog levende plant water en ruimt de post op. Heerlijk zo'n buurvrouw. Ik heb de route in de Tomtom gezet en het feest begint gelijk. De ene Tomtom zegt dat we er 4 uur en 43 minuten over gaan doen om in Scharbeutz ( Duitsland) te komen en de andere doet er 12 minuten langer over! Het begint al dat de ene hier aan het einde van de straat naar links stuurt en de ander naar rechts!! Dat wordt weer bekvechten waar we heen moeten.... lang leve de vakantie... Zo, nog 1 nachtje slapen en de reis gaat beginnen. Tot in Turku (Finland) zijn alle overnachtingen en ferries geboekt. In Scharbeutz en motel Småland hebben we vorig jaar ook overnacht. Never cha ge a winning team.

1. Anneke Lavooi:
    28 juni 2015
    Hopelijk deze keer geen files waardoor jullie smoren in jullie pakken!
    Ook wij hadden richting Italië bekvechtende navi's. Bleek er één op 'tolwegen vermijden' te staan....nou dan zie je nog eens wat van de omgeving :)
    Goede reis en een heel leuke vakantie gewenst!