De kop is eraf!

29 juni 2015 - Scharbeutz, Duitsland

We staan op ons gemak op. De route van vandaag is maar 5 uur, dus we hoeven niet voor dag en dauw te vertrekken.
Uitgebreid ontbijt en de planten buiten nog een sproeibeurt, het wordt warm in Nederland.
Zo rond half elf starten we de motoren en gaan op weg.
Het "oortje" van Martien wil al niet communiceren met de Tomton, dan maar met 1 Tomtom verbinding leggen.
Het is een prima temperatuurtje en we schieten vlot op.
Vorig jaar was het snoeiheet en hebben we uren rond Hamburg in de file gestaan. Dit jaar is de temperatuur prima en we hebben maar een kleine oponthoud na Hamburg.
Om 16 uur zijn we in Scharbeurz aangekomen. Na alles naarbinnen gesjouwd te hebben, lekker onder de douche en als herboren zoeken we de Oostzee op. Effe een terasje pikken.
Na lekker in de zon gezeten te hebben gaan we terug naar het hotel. We bestellen ons avondeten. Het duurt natuurlijk weer een poos voordat dat op tafel staat. Dat geluk hebben wij altijd. Na een heerlijke rumpsteak te hebben verorbert, buiken we lekker uit in het avondzonnetje. Deze dag kan al niet meer stuk.