Een stap dichterbij Finland.

1 juli 2015 - Åkersberga, Zweden

Na een warme nacht stond Martien om half 8 al onder de douche. Het was al vroeg snoeiheet in de kamer. Vlotte douche, ontbijt en weer op pad.
Het doel is Åkersberga, net boven Stockholm, vanaf hier is het een uurtje naar Kapellskär, waar de boot naar Mariehamn op Åland, vertrekt.
Het is een prima temperatuurtjje om te rijden.
Martien heeft last van erge trillingen in de motor waardoor de Tomtom een eigen leven gaat leiden. We gaan proberen om in Turku bij een Suzukidealer langs te gaan om zeker te zijn dat we de Noordkaap wel gaan halen. Martien heeft geen idee waar het vadaan komt, maar het wordt steeds erger.
Inmiddels zijn we verder zonder problemen in Åkersberga aangekomen.
We hebben een Qeensize bed, alleen zijn ze vergeten dat daar dan ook eigenlijk een grote kamer bij hoort... We kunnen net rond het bed komen, waarbij je dan je nek breekt over de bagage. Gelukkig maar voor 1 nacht, als je hier langer moet blijven wordt je knetter gek
Morgen moeten we vroeg op pad. Om 8 uur moeten we ons al bij de boot melden. Het is ook nog een uur rijden... dat wordt echt vroeg opstaan!
Nog een een uurtje Zweeds tv kijken, dan maar ggauw gaan slapen.

1. Anneke Lavooi:
    2 juli 2015
    Oei! Hopelijk kan het probleem aan Martiens motor gemakkelijk opgelost worden.... Succes er mee!